Mat och ljudböcker

 
    
                                       Dagens Brunch........
 
                    Jag hittade ett bra recept till en alternativ
 
                    potatissallad.....och det passar ju bra nu
 
                    när vi närmar oss husbils säsong och det
 
                   blir mycket grillat..........
 
 
 
 
                                  Den bestod av......
 
                         * Blomkål...
                         * Hårdkokta ägg....
                         * Grekisk yoghurt.....
                         * Saltgurka......
                         * Rödlök......
                         * Rödvinsvinäger.....
                         * Saften av citron.....
                         * Fransk senap.......
                         * Salt.................
                         * Svartpeppar.....
                         * Dill...............
                         * Paprikapulver...........
                         * Sallad eller purjolök....
                         * Majonnäs ( jag tog bara någon msk )
 
                  Oj så god den var....detta recept kommer jag
 
                  att ta med mig ut i husbilen och använda i
 
                  sommar........kommer även att prova en annan
 
                  som kallas "falsk potatissallad"..........
 
                         Den består av.......
 
                     * Zucchini......
                     * purjolök......
                     * smör.......
                     * majonnäs.....
                     * creme fraiche.........
                     * fransk senap.........
                     * kapris..............
                     * cayennepeppar.......
                     * persilja.........
 
                Den här kommer jag att prova när jag
 
                kommer hem från semestern..............
 
 
 
 
     Ljudbok.....som jag ska
 
    lyssna på när jag flyger.....
 
 
 
 
     Denna laddade jag också
 
     hem......två kriminalare....
 
 
 
 
        Lite kärlek blir det också.......
 
                Ha en bra dag......
 
 
 
 
 
 
               
             
                
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0