Jättebra värden.......

 
 
 
                               Ja då var dagens middag färdiglagad
 
                               och det blev ..........................
 
 
 
 
                        
                       Fisk och grönsaksgryta .....så himla god.......
 
                      och till den......................
 
 
 
 
                      bakade jag en liten bröd bulle......eller
 
                     en scones......med linfrö....kokos mjöl....
 
                    kokosmjölk och fiberhusk.....det är ett
 
                    LCHF bröd....men det var inte så mycket
 
                   fett i........
 
 
                   Min diabetessköterska Ulrika ringde på
 
                   förmiddagen....hon kunde inte hålla sig....
 
                   för mina värden har aldrig varit så bra
 
                   som de är nu......och inget måltidsinsulin
 
                   sedan i början på januari....så hon var
 
                   jätteglad för min skull....men jag lovade
 
                   ta med måltidsinsulin på semestern....
 
                   så du kan pytsa i lite om du äter mera
 
                   kolhydrater där sa hon......och jag
 
                   hade tänkt ta med båda sorterna......
 
                   Jag var ute på en Ludde promenad
 
                   men fy sjutton vad det blåste kallt.....
 
                   så den blev inte lång.....så nu ska
 
                   jag ta 2:a träningen för i dag........
 
 
                   Ha det gott.........
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0