Ingen träning......

 
                                      God Kväll...............
 
                  Ja då kommer jag med ett erkännande
 
                  jag sket i att träna idag......det fick räcka
 
                 med långpromenaden........Goe har hållit
 
                på med en bläckstråle skrivare.....som har
 
                stått på vinden ouppackad i 10 år.....och
 
               nu tänkte han kasta den men jag som är
 
               nyfiken av mig var ju tvungen att sprätta
 
               upp kartongen och titta....och då blev
 
               Goe nyfiken också så han har pulat med
 
               den och fick några kablar som de skulle
 
               slänga på hans jobb.....så han fick ihop
 
               den.....så ikväll provade vi om det gick
 
               att skriva ut lite foto med den.............
 
 
 
 
                 Lille Ludde som två åring-----det tänker jag
 
                 rama in och ha i sovrummet..........och Ella
 
                blir det också en ram till.......
 
                Nu mina vänner är det snart dags för sängen
 
               och förhoppningsvis är jag mera träningssugen
 
               i morgon.........Ha en bra natt...........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0