Huvudvärk.....

 
 
 
 
 
 
                            Jag vaknade 05.20 ........med huvudvärk........
 
                            och det tycker jag inte är ok.....om det kan
 
                            ha fördröjd verkan av att jag drack rödvin
 
                            förra veckan på semestern.....för då hade
 
                           jag ingen huvudvärk......om inte Ludde vore
 
                           så morgontrött skulle jag ha tagit med honom
 
                           på en morgonpromenad......men han sover som
 
                           en stock i våra sängar......
 
 
 
 
                 Men det är ju inget att hänga läpp för lite
 
                 huvudvärk........det finns de som har det
 
                 mycket värre.......men inget ont som inte
 
                 har något gott med sig......jag har gjort
 
                 dolmar med köttfärs......inte kåldolmar
 
                 utan med isbergssallad.......de ser goda
 
                 ut..........men nu blir det frulle och ta hand
 
                 om disken.........................pöss...........
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0