Fåglar......

 
                          På förmiddagen städade jag köket
 
                          samtidigt som jag tittade på Malou......
 
 
 
 
                     Så fort det kommer lite snö så får jag
 
                     besök av Herr Domherre....
 
 
 
 
                                        Han är så fin......
 
 
 
 
                        Hans kompis Herr koltrast är också
 
                        här i buskarna...............
 
 
                       När vi skulle ta Ludde promenaden i dag
 
                       så tog jag med lite barlast i ryggsäcken
 
                      Svärmor ville ha 5 kg potatis....och jäklar
 
                      vad tungt det var att gå runt med det på
 
                      ryggen i halkan....men det gick bra ......
 
                      kallt som attan var det ...så när vi kom
 
                      hem efter vår en timmas promenad kröp
 
                      vi under filten och tittade på längdskidor...
 
                     och i kväll känner jag av min gamla skada i
 
                     ryggen........men det blir nog ett tränings-
 
                     pass framåt kvällen.........
 
  
                     Ha en bra kväll........
 
 
 
 
 
 
 
            
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0