En tand fattigare......

 
                               God Morgon torsdag......
 
 
                 Vaknade redan 0345 i dag av att det jag
 
                 var tvungen att gå upp och ta en värktablett
 
                 jag drog nämligen ut en tand igår och det
 
                värkte i natt.....jag fick själv välja om ville
 
                ta bort den eller göra en krona....men min
 
               tandläkare tyckte att jag lika gärna kunde ta
 
               bort den, då den inte fyllde någon funktion
 
               som han sa.....den satt längst bak på vänster
 
               sida och hade ingen tand under som jag
 
               kunde tugga med..... för den drog en Tysk
 
              otäck tandläkare ut när jag var barn och
 
              det var han som gjorde att jag fick så
 
              otäcka minnen från tandläkare.......men
 
              nu är tanden ett minne blott....men jag får
 
              inte äta något hårt på ett dygn.....så jag
 
              sitter här med filmjölk med mosad banan......
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0