Älskade barnbarn........

 
                 
                             Hej i kvällningen........då har jag tillbringat
 
                             dagen i Adolfsberg hos goa barnbarnen....
 
                             Jag tog med mig Theo och gick en lång
 
                             promenad på 45 minuter......Ella var då
 
                             på förskolan...så henne vinkade vi åt
 
                             när vi gick förbi.....................När vi
 
                            hämtade henne drog hon och jag ut till
 
                           Marieberg Galleria.....och där drog vi in
 
                           till McDonalds och åt gott......för mig
 
                           förbjuden mat.....men vad gör man inte
 
                           för barnbarnen..................
 
 
 
 
                                     Glass efter det goda.........
 
                      
                               Sedan blev det lite mera handling....
 
                               och ännu en skopa glass med jord-
 
                               gubbssmak  för Ella....innan vi drog
 
                               hem.........
 
                               Nu sitter jag här och har beställt dop-
 
                               tårta till Lille Theo....och snart är det
 
                               slut på onsdagen......oj vad fort det
 
                               går......................Ha en bra natt.....
 
 
 
 
 
                           
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0