Tisdag......

 
 
                                   God Morgon Tisdag.......
 
 
                    I dag mår jag bättre....och är glad för det
 
                   jag trodde att jag fick ett skov av min Ulcerösa
 
                  kolit i går....symtomen liknade den men vi får se
 
                  i dag ....................
 
 
 
 
          Klockan sju satte jag igång
 
          med att baka tekakor..........
 
 
 
 
 
                          De blir så himla goda.............
 
 
 
 
                          Jag gjorde mig en räksmörgås och
 
                          en kopp kaffe......bra frukost tycker jag......
 
 
 
 
 
                        Vad blir det för mat i dag månne?????
 
 
 
 
 
                           Ja inte sjutton vet jag.......men något ska det
 
                           det nog bli av det med lite tillägg ..............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0