Tisdag....

 
 
                                   God Förmiddag Goa Vänner.......
 
 
                         Det blev en rivstart denna förmiddag ....skjutsade
 
                         Svärmor till sjukgymnasten och var borta 1 1/2 timma.....
 
 
                         Gårdagen tillbringade jag i vila som jag hade bestämt...
 
                         Tvättade ett par maskiner tvätt.....men sedan sjönk jag
 
                         ner i en solsäng på altan i solen.....och det känns i
 
                         ansiktet idag.......låg där tills Goe kom hem från jobbet
 
                         klockan 17.00.......någon middag hade jag inte fixat så
 
                        vi tog fram smörgåsjärnet och fixade några goda mackor...
 
                        så kollade vi in frysen på en matlåda tills i dag och hittade
 
                        en stor låda med kålpudding......så den delade vi på.....och
 
                        jag har just nu ätit den till brunch för frukosten hoppade jag......
 
 
 
 
 
                                             Så gott.......
 
 
 
 
                        NU ska jag ta mig en kopp kaffe och till
 
                        den blir det en bit drömrulltårta som jag
 
                        har i frysen................gott..............
 
 
                       Ha en bra tisdag...................
 
 
 
 
 
 
 
 
                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0