Onsdag.....

 
 
                            God Morgon denna soliga härliga  Onsdag.....
 
 
 
 
                     Hoppas att jag kan tillbringa lite tid på
 
                     altan i eftermiddag.....och att regnet
 
                     inte kommer förens i kväll.................
 
 
 
 
                    Om det ändå kunde komma lite värme så
 
                    jag kunde ta ett skönt dopp i tunnan.........
 
 
 
 
                 
                          I går eftermiddag drog jag till Valskog för
 
                          att få hem husbilen som har varit inne
 
                          på fuktighets kontroll.....jäklar vad trafik
 
                          det är mellan 15-18....jag är glad att jag
 
                           jag slipper vara där ute på vägarna varje
 
                           dag..........
 
 
 
 
           Jag virkade en Uggla till Ella
 
           när hon var liten....och den
 
           gillar Theo att leka med....
 
           så nu frågade Anna om jag
 
           kunde virka en till Theo också
 
           så i dag klockan 10 ska jag
 
           vara ute i Marieberg för att
 
           handla lite garn....turkos ska
 
           den vara.....sedan tänkte jag
 
           handla på coop när jag ändå
 
           år där.......Fia ringde nu så
 
           hon följer med .....nu är det
 
           dags för lite frulle...............
 
 
            Ha en bra dag........
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0