Matlagnings lördag.........

 
 
                                 Lördag ......härligt...
 
 
                  Haha....jag klev just ur duschen och vi
 
                 har ju ett bubbelbadkar med väggar.......
 
                och så skulle jag sätta på radion......och
 
                inga glasögon hade jag på mig....och
 
                mycket knappar är det......och efter att
 
                vi haft karet i 13 år så fick jag på en
 
               fläkt som jag inte hade en aning om att
 
               den fanns......så kan det vara........man
 
               blir aldrig för gammal för att upptäcka
 
               nya saker.....................
 
 
 
 
 
                     I dag blir det matlagning......1 kg köttbullar
 
                     ska rullas och stekas..................
 
 
 
 
                          En Rostbiff ska in i ugnen och när
 
                          den är klar ska den läggas i marinad
 
                          tills i morgon när vi ska äta den...gott....
 
 
 
 
                      Om jag hinner så blir det nog kyckling-
 
                      rullader också......bra mat att ha med
 
                      i husbilen.......men nu blir det frulle
 
                     innan jag kör igång........
 
 
                   Ha en härlig lördag Alla Goa..............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0