Mat.....

 
 
                  Vad blir det för mat i dag........
 
 
 
 
 
                      Jo jag var inne på Hans kök och där hade Maria
 
                       lagt ut ett recept på baconinlindade Kyckling-
 
                       file......men jag ändrade lite på receptet och
 
                       la på senap och pepparrot på baconskivorna
 
                       innan jag snurrade in kycklingfile'n  och i såsen
 
                      som bestod av grädde och creme fraiche
 
                      blandade jag i hot chili sauce...och den är
 
                      hot vill jag lova....men fick i så att den blev
 
                      lagom hot....jag gillar ju när det bränner till.......
 
 
 
 
 
 
                           Oj så gott det blev tillsammans med ris
 
                           och gröna ärtor........det där med bantning
 
                           har jag lagt på hyllan nu över sommaren
 
                          i fall någon undrar.......
 
 
                           Sedan blev det en väldigt blöt runda med
 
                            Ludde.....kraken han gillar inte regn men
 
                            15 minuter tog vår runda i dag......både han
 
                            och jag såg ut som dränkta katter när vi kom in......
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0