Kväll......

 
 
 
                      Efter att Ella varit och "tränat" och jag
 
                      putsat 2 fönster på övervåningen ......
 
                      så var det dags för att baka choklad-
 
                      bollar.....men samtidigt visade barn-
 
                      kanalen på tv:n något spännande......
 
 
 
 
                     När vi lämnade Ella vid sju tiden fick jag en
 
                     stund med denna godingen.....här läser vi
 
                     en bok..............
 
 
 
 
 
               Jag hade "gammal" kokt potatis så jag gjorde
 
               dillstuvade potatis och stekte Lammhults
 
               syrliga Isterband med hemkokt lingonsylt...........
 
              så gott.........Nu tittar jag på David Batra
 
              och han är ju fruktansvärd rolig.....den måste
 
              vi nog gå och lyssna på någon gång.........
 
 
 
 
 
 
              Nu är jag trött men jag har disken kvar......
 
              efter det blir det God Natt från mig.......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0