Hur gick det här till ???????

 
 
                          Midsommar blomman är inhandlad
 
                          och följer med i husbilen.....................
 
 
 
 
 
                                 Sillen är inlagd och jag la även in
 
                                 lite gurka......gott på smörgås........
 
 
 
 
 
                               Det här vet jag inte riktigt hur det gick
 
                               till........men plötsligt hade jag 16 Te-
 
                               kakor på jäsning.....................
 
 
 
 
 
                      Jag hade inte en tanke på att baka i
 
                      i dag....men nu är jag så nöjd över att
 
                     jag gjorde det......de blev himla goda
 
                    kan jag lova.........nu är det bara disken
 
                   kvar men den ska jag lägga i blöt och
 
                   spara till senare........nu blir det solning
 
                   för hela slanten.......................
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0