Handling..........

 
                                                       God Kväll Alla Goa.......
 
                                                      
 
                              
                                         Vi drog iväg till Marieberg Galleria i kväll......
 
                                          vi behövde handla upp det sista till mid-
 
                                          sommar som vi ska ha med oss i husbilen....
 
 
 
 
                                 Brukar köpa garn på Panduro till
 
                                 ugglorna jag virkar....men det var
 
                                 väldigt urplockat...det fanns 3 av varje
 
                                 nystan och jag behöver 4 nystan till en
 
                                 uggla.......det skulle komma in mera i
 
                                 morgon.......men jag köpte ett rosa nystan
 
                                 det kan ju bli någon mormor eller farmors
 
                                  ruta i midsommar...................
 
 
 
 
                         Var inne på apoteket och hämta ut
 
                          min medicin som jag fick i går.......
 
 
 
 
 
                          Inte för jag vill vara en pessimist.....
 
                          men i morgon är det sommarsol-
 
                          ståndet.....och sedan vänder det......
 
                           mot mörkare tider...............
 
 
                                                  Hoppas ni får en bra natt,,,,,,,,,,,,,,
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0