Glömde ju.........

 
 
                                      Oj vad sött det var.......
 
                       Jag glömde ju tala om vad som hände på
 
                       V.C......jag har ont i vänster vad och den
 
                       är svullen och stenhård.....så jag fick en
 
                       tid för att utesluta att det inte var en propp....
 
                       fick en grundlig undersökning av en ung
 
                       duktig AT- läkare......och han kunde konstatera
 
                       att det var något muskulärt ....så det blev en
 
                       14 dagars kur med antiinflammatorisk medicin...
 
                        så nu får jag se hur det går att dansa kring
 
                        midsommarstången......har sett fram mot att
 
                        dansa "små grodorna"....hehe......
 
 
                       Nu blir det en Ludde promenad..............
 
 
 
 
 
 
 
 
               
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0