Full rulle hela dagen.......

 
                  Då har vi snart gjort denna onsdag.......
 
                  Fia och jag hängde på låset klockan
 
                  10 i Marieberg Galleria....vi fick det
 
                   vi skulle plus en kjol till mig och en
 
                   tröja till Fia.......jag hann bara hem
 
                   och ta en snabbpromenad med Ludde
 
                   för Svärmor ringde och frågade om
 
                   jag kunde skjutsa henne till vård-
 
                   centralen....och det gjorde jag......
 
                  När jag kom hem började det att
 
                  åska så då var det bara att ta hand
 
                  om en rädd liten Ludde....vi stängde
 
                 in oss i sovrummet och satte på tv:n
 
                 och radion för att distrahera ljudet
 
                 av åskknallarna ......och det bar sig
 
                 inte bättre än att vi somnade båda två
 
                 och vaknade att solen sken...hehe......
 
 
 
 
                  
                         Jag hann att få ihop en sallad innan
 
                         Goe klev innanför dörren.............
 
 
 
 
                        Ja då får vi se om jag har gjort en flipp
 
                        eller flopp.....jag har nämligen skickat
 
                        efter mig ett par sådan här skor.....om
 
                        e passar blir jag nöjd... de fanns även i
 
                        andra färger ....så då kan det bli ett
 
                        par till framåt sensommaren............
 
 
                       Nu blir det inget mera gjort i dag.......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0