Fredagsmys.....

 
 
                                           Hej Goa Vänner.....
 
                                       Då var det fredag igen......
 
                                       och då ska vi ha mys........
 
 
 
 
                                 Jag som älskar skaldjur ska
 
                                 i kväll äta Hummer.......oj vad
 
                                 sugen jag är....och till det ska
 
                                 det bli Goes goda stekta vitlöks-
 
                                 bröd.......oj vilken mys kväll vi
 
                                ska ha......härligt....jag ska gosa
 
                                ner mig i tv- fåtöljen på över-
 
                                våningen........och bara njuta......
 
 
 
 
                     Mina broderade "vinter gardiner" ska lämnas
 
                     in på kemtvätt...de är långa och fodrade så
 
                     jag kan inte tvätta de själv.............
 
 
 
 
                  Mina "sommar gardiner" är nu uppsatta i
 
                  de  ny putsade fönstren......
 
 
 
 
                       Hehe.....just nu har jag balans i livet......
 
 
                       Nu hoppas jag att ni alla får en mysig
 
                       fredagskväll.........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0