Fredag...

 
 
 
 
                                   Hej denna varma ...soliga men blåsiga
 
                                   fredag..............här är humöret på topp......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                         Asiatiska nötfärs biffar och curry doftande
 
                         blomkål med vitlök.......ja det har jag sysslat
 
                         med hittills i dag.....jag tog en sovmorgon i
 
                         dag...vaknade vid 08.30 ...så skönt................
 
 
 
 
 
                            Jag går fortfarande i morgonrock med
 
                            förkläde över.......tycker att det passar
 
                            så bra.............mitt nagellack på tårna
 
                            går också ton i ton.................men nu
 
                            är det dags att få på sig lite kläder och
 
                            ta en Ludde promenix......Ha det gott......
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0