Dan innan dan.....

 
 
                           Då var det torsdag i Midsommarveckan.......
 
 
                           Här är det full rulle......Goe kommer hem vid
 
                           12.30 och då ska jag vara klar för att dra i
 
                           väg med husbilen...men det kan han nog
 
                           glömma i dag...........jag har mycket kvar
 
                           att göra innan vi kan dra.............................
 
 
 
 
                      Jag har gjort en skål med "gubbröra"
 
                      som jag åt till frukost i dag på en knäcke-
 
                     macka......jag har köpt kavring som jag har
 
                    i husbilen.....gott till både frukost...mellanmål
 
                    och till kvällen.....nej nu är det dags att få
 
                    fart på dö köttet..........................
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0