Torsdag......

 
                  Vi sov till klockan åtta i morse både Goe
 
                  och jag......nu är frukosten avklarad.......
 
                  bönor....bacon och ägg........en frukost
 
                 man står sig på.......
 
 
                Jag ringde till mag-tarm mottagningen som
 
                det hette när jag ringde dit sist.........men nu
 
                har de bytt namn till medicinmottagning 4.....
 
                inte lätt att hänga med i svängarna........
 
 
                I dag ska jag ha en blockning och virkningsdag......
 
                kanske följer jag med Goe en sväng till Hidinge...
 
                vi får se ....dagen ligger helt öppen.............
 
 
              Hoppas att ni får en fin och lugn dag.............
 
 
 
               
 
              
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0