Söndag.........

 
 
                                                God Morgon.......
 
 
                          Det är inte bara naturen som längtar efter
 
                         regn.....och i går kväll kom det ......eftersom
 
                         vi inte har någon regnmätare så vet jag inte
 
                         hur mycket det kom...........I dag ska jag bli
 
                         utbjuden på lite mat......jag har stått i köket
 
                         tillräckligt tyckte Goe......var som helst utom
 
                         IKEA har jag sagt........sedan ska vi titta på
 
                         ett nytt campingbord till husbilen......och till
 
                         det en snygg vaxduk........
 
 
 
 
 
                       Så hoppas vi på lite solsken så vi kan
 
                       ta med Ella och campa lite till Goes
 
                       sista semestervecka.......nu är det
 
                       hög tid att fixa till sig lite...............
 
 
 
 
 
                                   Ha en bra söndag Alla Goa Vänner........
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
                    
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0