Onsdag......

 
 
                                   God Morgon kära vänner.......
 
 
                               I dag tog jag mig en liten sovmorgon......
 
                              Goe frågade om jag skulle med på Ludde
 
                              promenad kl. 05.30.....men jag vände
 
                              på mig och somnade om.......skönt............
 
 
 
 
 
                         Jag har varit ute i frysen med all mat
 
                         jag lagat och bröd som jag bakat som
 
                         vi ska ta med oss på vår semestertripp..
 
                         känns bra att ha med sig lite när man
 
                         stannar och pausar eller kommer fram
 
                         på kvällskvisten...........På programmet
 
                         i dag står ....klippning hos Ida.......hämta
 
                        Goe på jobbet och dra till Marieberg för
 
                        att handla lite saker......garn.. kassaskåp
 
                        mediciner...färg....och så mat förstås......
 
 
                        Nu blir det frulle.....Ha en bra dag.......
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0