Nu är det klart..........

 
 
                     Ja då var det dags att ställa sig framför
 
                     grytorna igen.............
 
 
                  
 
 
                      Jodå jag drog till coop ...så jag kom igång
 
                      att baka tekakor......
 
 
 
 
                      
                             Så tinade jag köttfärs och gjorde
 
                              en paj......den är också himla god....
 
                              det var meningen att Goe och jag
 
                              skulle äta den i kväll....men så ringde
 
                              Svärmor och bjöd oss på middag när
 
                              Goe kommer hem från jobbet......där-
 
                               för ska jag äta lite paj nu och så ska
 
                              jag frysa in och ta med i husbilen.......
 
 
 
 
 
                           Efter lunchen blir det en Ludde promenad
 
                           och sedan ska jag nog hinna med att virka
 
                           några mormorsrutor ute i solskenet..........
 
 
                           Ha det gott.....................
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0