I morgon bakning av tekakor.......igen......

 
 
                                     Ja där rök sista påsen med tekakorna
 
                                     som jag bakade i går förmiddag......så
 
                                     klockan sju i morgon bitti får jag hänga
 
                                     på låset på Coop för att handla mera
 
                                     jäst och mjöl.....jag har ätit en av dem
 
                                     och Goe har nog också ätit en sedan
 
                                     är det pojkarna som har käkat upp
 
                                     resten.......................Därför blir det
 
                                     en tidig kväll så jag orkar upp i  morgon
 
                                     bitti ...............
 
                                     Ha en bra natt..................
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0