Hållplats Arvika.....

 
 
                                        God Kväll Lördag............
 
 
                         Jag har fäst trådarna till mina mormorsrutor..
 
                         när Goe kör husbilen mot Norge.......
 
                         
 
                           Fia och Lasse kör framför oss i regnet.....
 
                           och jag sitter på sätet bakom Goe för
 
                           vi har satt Ludde i bälte för första gången
 
                            så han ligger här jämte mig....................
 
 
 
 
 
                                  Här ligger han och sover så gott................
 
 
 
 
 
                          Vi är på väg till Norge men stannade på
 
                           en gratis ställ plats i Arvika.....vi får stå här
 
                           i 24 timmar.....................
 
 
 
 
                      Här står vi fint vid Glafsfjorden......
 
 
 
 
                            Efter regn kommer det solsken..............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                          I morgon drar vi vidare mot Norge........
 
 
                         Ha en bra Natt Goa Vänner............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0