FREDAG.....

 
 
                                                 God Kväll..........
 
                           Vi har haft finbesök i dag......Magnus och barnen
 
                           kom hem....Anna har en egendag med kompis........
 
 
                          Jag gjorde en stor gryta med Biff Stroganoff på
 
                           förmiddagen för jag vet att Magnus gillar den...
 
                           och så bakade jag en hel sats med Te kakor
 
                           för dom gillar Ella......27 st blev det.......Daniel
 
                           tog en påse med 5 i och Magnus fick 2 påsar
 
                           med sig hem.......Stroganoff och ris blev det
 
                           till middag.............
 
 
 
 
 
                          Farfar hade skurat ur gungan så nu kunde
 
                          Theo gunga och det tyckte han var kul........
 
 
 
 
                                 Han släpper inte badtermometern .......
 
 
 
 
 
                         Pappa Magnus gamla sulky var rolig att
 
                        åka i.......och då blev Ella lite avis......så
 
                        först fick jag skjutsa Theo och sedan skulle
 
                        Ella skjutsas lika långt.......härliga ungar......
 
 
 
 
 
                               Här står Ella på kanten och ska hoppa ner i
 
                               vattnet och jag skulle filma......ställ dig nära
 
                                vid kanten sa Ella......och det gjorde jag och
 
                                Ella hoppade........och jag blev dyngsur ......
 
                                klänning ....hår......glasögon och kamera...
 
                                allt blev blött.......Svärmor som också kommit
 
                                satt vid trädgårdsbordet och hade roligt.........
 
 
 
 
                          Farfar som håller på att måla tog en
 
                          paus för att underhålla Theo lite.......
 
 
 
 
 
                                           Ella tog ett sista dopp innan de
 
                                           åkte hem till Adolfsberg......
 
 
                                         Nu ska jag ta hand om disken
 
                                         och plocka lite leksaker........
 
 
                                        Ha en bra fredagskväll alla Goa.....
'
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0