senap

 
 
                  Haha.......ja sätt ihop två virriga fruntimmer och
 
                  inte blir vi klokare av det......när Fia och jag satt
 
                 framför datorn idag och beställde vår midsommar-
 
                vistelse så visste jag att vi skulle göra något annat
 
                också men varken Fia eller jag kom på vad det var......
 
                Så ringde Fia och berättade att hon kommit på vad
 
                det var.......Taxfree katalogen.....hmm  ja den hade
 
                vi talat om också.......så åt Goe och korv i kväll och
 
                då kom jag på det...............................
 
 
 
                 Vi skulle ju gå in och beställt senap för våra
 
                 hade tagit slut..................................
 
 
 
                Den här köpte vi på skördefesten...nu är den slut....
 
 
 
 
 
                                                    Den här gillar jag......
 
 
 
                                                  Verkar god.......
 
 
 
 
                              Ojoj....vad det gör ont i knäna ...........
 
 
 
                        Nästa gång Fia kommer ska vi gå in
 
                       och beställa.....nu ska vi väl inte glömma
 
                       det...... när det står på bloggen....................
 
 
                       Ha en bra Kväll..................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0