Morotsbiffar..........

 
       Ja då har jag stått vid
 
       spisen ett tag..........
 
 
 
 
                        Morotsbiffar......det skulle vara ströbröd
 
                        i men eftersom vi ska undvika det så
 
                        vände jag dem i sesamfrön istället.........
 
 
 
                     Jag hade i lite riven cheddarost........
 
 
 
 
                         Stektes i smör på låg värme........
 
 
 
                          Det blev rätt många .....jag åt 3 till
 
                          lunch och de var mättande............
 
 
 
                          Grillad kyckling file blev det till
 
                           morotsbiffarna...................
 
 
 
                                 Gott blev det.....men nu är det dags att
 
                                 ta en Ludde promenad..............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0