Kväll.....

 
               
                       I dag tog jag en semesterdag......det var skönt
 
                       jag tycker att man kan ta det då och då fast
 
                       man är pensionär.....då har man ju något att se
 
                       fram emot......om ca 41 dagar tänker jag ta en
 
                      hel veckas semester det ser jag också fram mot.....
 
 
 
              
                 Goe och jag bestämde att när vi har
 
                 gått ner ett antal x kilo ska vi festa
 
                 till det med en semle stubbe.....visst
 
                 ser den god ut....och jag har receptet
 
                 men som sagt det blir om ett antal x kilo.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0