Kväll...............

 
                
                        Då är denna dagen snart slut......
 
                       tittar just nu på slalom .....vi har ju
 
                       en Svenska i ledningen inför andra
 
                       åket......nu håller jag tummarna att
 
                       det blir en bra placering......................
 
 
 
 
                           Jag gjorde en till sorts kakor till
 
                           Ella barnkalas på lördag...........
 
 
 
                Jag är i full färd att tillverka födelsedags-
 
                presenter....det här ska bli en virkad
 
                prinsesstårta ........Nu hoppas jag att
 
                det inte blir för mycket snö för jag ska
 
                åka in till stan och ta hand om Ella och
 
                Theo... i morgon när mamma Anna drar
 
                till Marieberg för att handla till kalaset.......
 
                
 
                Ha en fortsatt bra kväll.........
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0