Ella ringde.....

 
 
                Lilla Ella ringde mig i kväll.....
 
                Farmor sa hon....kan du baka
 
                maränger med choklad i  till mitt
 
                barnkalas sa hon....hon fyller
 
                ju fyra år den 13 januari.......
 
                När Magnus fyllde i november
 
                hade jag bakat sådana.....men
 
                var sjutton hade jag det receptet
 
                men nu har jag letat och hittade
 
                det i tidningen Hembakat......
 
 
 
                            Så nu får hon choklad maränger till sitt
 
                            barnkalas........
 
                            Middagen blev blomkålssoppa med
 
                            strimlad rökt skinka i........men i dag
 
                            har jag ätit alldeles för lite....jag är
 
                            bara uppe i 465 av 800.....så det blir
 
                            något mera innan det är sängdags
 
                            Just nu tittar jag på "vad blir det
 
                            för mat" med Per Morberg.........
 
 
                           Jag undrar just när jag ska äta min
 
                           lutfisk som jag köpt hem.........men
 
                           den får jag nog ta nästa vecka.........
 
                           någon gång måste man ju fuska...hehe....
 
 
                           Ha en bra kväll...................
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0