Dag....29.....

 
                          God morgon denna Tisdag......
 
                 I dag tog Ludde och jag sovmorgon ....så
 
                himla skönt att vakna och det är ljust ute..........
 
 
 
 
 
                       I dag för 6 år sedan la' jag ut denna
 
                       bild på Facebook ....och jag tycker det
 
                       är så skönt att slippa kylan..snön och
 
                       halkan........undrar just vart jag har gömt
 
                       den halsduken...........................
 
 
 
 
 
 
                  Ja man har faktiskt mycket att vara tacksam
 
                  för......det behöver man påminnas om lite oftare.....
 
 
 
 
 
 
                  Den här bilden är från Teneriffa förra året
 
                  i Mars.......och i år åker vi igen fast till Gran
 
                 Canaria.....det är jag så tacksam för....det
 
                 ska nog bli ett nytt foto i år....detta vart första
 
                 försöket med selfiepinnen .....ska ta med den
 
                 i år också och försöka få till något liknande
 
                 foto...............
 
 
 
 
 
 
                                   Ja det här var ett annat foto.......
 
                                   Hoppas att ni får en bra dag.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0