Dag 4......

 
                             I dag är vi trötta både Ludde och jag....
 
                             och kallt är det ute......men det blir nog
 
                             en fin dag........Goe kommer hem vid
 
                             lunch tiden i dag ............
 
 
 
             Jag skulle behöva en sådan kran
 
             för vi ska ta en sväng till Marieberg
 
             köpcenter och då skulle man behöva
 
            öppna en kran full med pengar..........
 
 
 
 
                                 Tänkvärt.................
 
 
 
             
                    Jodå jag såg skrattgroparna när jag duschade
 
                     i morse.......
 
                    I dag hoppar jag över frukosten och går direkt
 
                    på lunch soppan och en kopp kaffe....för nu
 
                    börjar huvudvärken komma.....måste stämma
 
                    i bäcken ...annars blir det ingen bra handlings-
 
                    dag..........Hoppas att ni får en bra dag...........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0