Dag ...28....

 
 
 
 
 
         I morse klockan åtta i tog vi en
 
         riktig lång promenad med Ludde...jag
 
         hade stegräknaren på mig och när vi
 
         kom hem visade den på 4ooo steg.....
 
         nu blir det att "klä" på sig den så att
 
        jag kan se hur mycket jag går / dag....
 
 
 
                          En kan tro att det var norrsken över
 
                           Fjugesta i går kväll....men det var
 
                          någon ungdom som hade sitt 20-års
 
                          kalas någonstans uppe vid Klassons ....
 
                          häftigt att se ...det gick fram och tillbaka
 
                         på himmelen.........vi såg det när vi gick
 
                          till svärmor för Goe hade köpt nya lys-
 
                          rör och glödlampor som han var och
 
                          bytte åt henne................
 
 
 
                              Vi var på IKEA och köpte ramar till
 
                               korten vi fick på Ella och Theo i
 
                               julklapp....och nu är de uppsatta...
 
                               nu ser jag dom små liven varje dag.....
 
                               Nu blir det middag.....Ha det gott.....
 
 
 
 
 
                              
 
 
 
        
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0