Dag 24........

 
                           God Morgon Alla vänner.......
 
 
 
 
                            Jag ska ju inte väga mig förens på
 
                            måndag....men jäklar vad svårt det
 
                            är.....jag känner ju på mina kläder
 
                            att det går åt rätt håll efter festar-
 
                            helgen i Göteborg............
 
 
 
 
             I dag ska jag inte lägga ut något
 
            recept...för jag tänker inte laga
 
            någon mat utan i dag blir det
 
            till att äta rester..............................
 
 
 
 
 
             Ludde och jag tog sovmorgon i dag....
 
            09.30 vaknade vi......härligt..................
 
 
 
 
 
 
                         I dag har jag tvättstugan.....behövligt......
 
 
 
 
              Ha en bra dag alla Goa vänner.......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
               
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0