dag 16......

                I dag tog jag sovmorgon....så himla skönt
               att själv bestämma över sin dag..............
 
 
 
                         Dagens brunch blev Amerikanska
 
                         pannkakor med blåbär och jordgubbar....
 
                         så gott.....jag ska ju inte äta vetemjöl
 
                        men blev så sugen på dessa pannkakor
 
                       och hade bara 5.2 i b-glucos så jag tog
 
                       en chans.......och nu är mitt b-glucos
 
                       9.4 så visst steg det....men det ska av-
 
                       hjälpas med en snabb Ludde promenad.....
 
 
 
 
 
                          Dagens middag blir Kyckling med
 
                          broccolimos........I dag ska jag gå
 
                          igenom  min garderob och kolla in
 
                         sådant man har lagt längst ner för det
 
                        har stramat över tuttarna......nu kanske
 
                        det sitter lite lösare.......sedan blir det
 
                        en sväng in till Örebro för att uträtta
 
                        lite ärenden ............
 
                        Ni får ha en fortsatt bra dag.......
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0