Dag 15 och vägning......

 
 
                    God Morgon denna sköna Måndag......
 
 
 
 
                          Invägning i dag .....åh vad jag
 
                          har väntat....................
 
                          Denna veckas nergång blev
 
                          - 2.4 kg......på två veckor har
 
                          jag tappat 6.1 kg......och jag
 
                          är så glad och mår toppen ......
 
                          Jag har inte tränat på något
 
                         sätt utan dessa 6 kilo har jag
 
                         gått  ner med enbart ändrade
 
                         kostvanor.........Nu tror jag att
 
                         jag kryper ner hos Ludde i
 
                         sängen igen.....det är ju trots
 
                        allt måndag och inget står i
 
                        agendan i dag.....Härligt.......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                    
                                               
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0