Brunch ....Adam och eva vasen.......

 
 
                             Malou talar med Anders Timell om ångest
 
                             och depression............
 
 
 
 
 
 
                      Den här vasen har funnits i mitt föräldrar hem
 
                      sedan jag var barn......vi kallade den för Adam
 
                      och Eva vasen.....mamma hade alltid björkris
 
                       i den på våren och Påskliljor kommer jag ihåg....
 
                       nu plockade jag lite ris när jag var ute och gick
 
                      och plockade fram Adam och Eva vasen.............
 
 
 
 
 
 
                    Dagens Brunch blev spenat och broccolisoppa....
 
                    det spritter av vitaminer i kroppen....hihi............
 
 
 
 
 
                  Nu måste jag trappa ner på mitt långtids
 
                 insulin.......för nu börjar blodsockret bli för
 
                 lågt.......måltidsinsulinet slutade jag med
 
                 när jag hade ätit GI i två dagar....behövde
 
                 det inte ens när vi var i Göteborg och jag
 
                 åt pannkakor och jordgubbssylt till frukost
 
                 eller till Pizzan på kvällen.......känner mig
 
                 så pigg..........nu blir det Ludde promenad......
 
 
 
 
 
 
              Ja kanske får vi se lite djur efter vägen....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0