Vintern kom åter......

 
 
                          God Förmiddag......
 
         Ja då kom vintern tillbaka.....med buller och bång.......
 
         Goe åker till Västerås nu tre dagar i rad och
 
         då kom detta snöoväder som på beställning....tråkigt
 
         när man måste ligga ute på vägarna....hoppas att han
 
         och alla andra kör försiktigt.............. 
 
 
 
                           Fågelmaten till småfåglarna är på-
 
                           fyllt så de har lite att käka i snöyran........
 
 
 
 
                   Det här kortet togs för fem år sedan ...
 
                   och ni må tro att jag längtar tills det
 
                   är dags igen......jag har städat min
 
                   garderob för att plocka fram lite
 
                   kläder....men vad ska jag ta med
 
                  och vad ska jag lämna hemma ...vi
 
                  samsas ju om samma resväska Goe
 
                  och jag.....men det blir väl som vanligt
 
                  han får ta med några kallingar och tand-
 
                  borsten...hehe.......
 
 
                Hoppas att ni får en bra Tisdag..........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0