Vecka 6....stillastående vikt....

 
 
             Jag tog sovmorgon denna
 
             härliga måndag.....solen
 
             skiner och jag är glad ändå
 
             fast vågen stod på några hg
 
             upp både för Goe och mig...
 
            men vi har ju haft en toppen
 
            helg med barn och barnbarn...
 
           och ätit gott både lördag och
 
           söndag.....så det här har ingen
 
           betydelse i långa loppet...........
 
 
 
 
 
                           I går la jag ut lite bilder på Magnus och
 
                           barnbarnen när de var små så här kommer
 
                           några gamla bilder på mig och Ola.....jag hade
 
                          ju tappat en framtand så jag är väl 5-6 år och
 
                          vi är på semester på västkusten....här kommer
 
                          jag ihåg att vi åkte båt ut till någon ö...............
 
 
 
 
 
                         Annelie och Ann-sophie......Annelie och
 
                         jag hade likadana klänningar som mamma
 
                         hade sytt.........ja hon hade  sytt ola och
 
                         Ann-Sophies kläder också.................
 
 
 
 
                                         Snart 60 år sedan..........
 
 
 
 
              
                         1960 Första klass i Sandbäckshult
 
                          skola....med en fröken som hette
 
                          Emma tror jag......det är jag det
 
                         står HON på......hehe...............
 
 
 
 
 
                            Den här fina bilden tog Erik på
 
                            Goe Ludde när han var hundvakt
 
                            och vi hade vår Göteborg helg.......
 
                           Nu blir det 11 kaffe....Tjoho.........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0