Vårstädningen har påbörjats......

 
 
                                        Kväller igen..........
 
 
 
 
 
 
                           Jag tycke nyss att det var förmidag........
 
 
 
 
                       Jo precis.... jag har börjat med vårstädningen.......
 
                       jag har diskat alla glasen som jag har i vitrin-
 
                       skåpen.....helsefyr vad mycket glas vi har.....
 
                       ett skåp är klart men jag har ett kvar i morgon
 
                       det är ju inte bara glas ..i dag blev det "fin"
 
                       kaffekoppar och assietter också....................
 
 
 
 
 
                       Bara en lite del som är diskade...torkade
 
                       och tillbaka satta  i skåpet...........
 
 
 
 
 
                Nu är det avslappning framför tv:n.........
 
 
               Nu hoppas vi på en bättre natt än den
 
               föregående.....fast det gick ju ingen nöd
 
               på mig..............Ha det gott...........................
 
 
..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0