vad har jag gjort i dag då......

 
 
                                 Så här ser det ut på förmiddagarna
 
                                 hemma hos oss....Ludde sover gott
 
                                 i Goes säng.........
 
 
 
 
                              Jag öppnade ut till altan och
 
                              då piggnade han till.....bra för
 
                              då kan jag bädda.........
 
 
 
 
                             Sedan blev det en långpromenad i
 
                             det fina vädret.......gick förbi Mörsan
 
                             dit jag flyttade 1979 från Småland.....
 
 
 
 
                          Här i grusgropen lekte barnen och
 
                          vår hund Drutten sprang runt här.......
 
                          på marknadsplatsen................
 
 
 
 
 
                            Jag gjorde en kålpudding när jag
 
                            kom hem.....åh vad gott det var.......
 
 
                           Nu blir det lite tv tittande sedan
 
                           upp på motionscykeln igen........
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0