Tisdagen är gjord........en rolig dag......

 
 
                                         God Kväll gott folk......
 
                            Jag har tillbringat halva dagen i Kumla.....
 
                            det är en rar liten stad.......jag gick upp
 
                            tidigt i dag för att ställa mig i duschen...
 
 
 
 
 
Då kom Daniel och han var både kaffesugen
 
och pratsjuk....så där satt vi vid köksbordet
 
till klockan nio......och när han hade gått hem
 
ställde jag mig i duschen men hann aldrig få
 
på något vatten för då ringde det på dörren
 
....och in kom Svärmor..............så efter
 
mycket om och men kom jag äntligen in i duschen
 
 
 
 
 
 
   Jag kom hem på sena eftermiddagen från Kumla.....
 
 
   Vi vart sugna på pulled pork till middag...och kött hade
 
   vi klart.......så jag fixade till en deg till mjukt tunnbröd...
 
 
 
 
 
                          Som jag stekte i torr panna..........
 
 
 
 
 
                                            Fina och goda.......
 
 
 
 
 
                              Det blev en god klämma....med kött
 
                              grönsaker och vitlöks youghurt....så
 
                              gott......det blev lite bröd över så det
 
                              har jag sparat tills mig i morgon bitti
 
                              det blir min frukost...........och nu blir
 
                              det lite tv tittande innan sängen.......
 
                              i morgon blir det nog sovmorgon........
 
                              Ha en bra kväll och natt...........
 
 
 
 
 
 
 
 
                           
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0