snart midnatt.......

 
 
                           Här sitter jag ...och kan inget annat..
 
                           jag råkade somna i 10 min när jag
 
                           vilade middag och det får jag sota
 
                           för nu......men vad gör det .......jag
 
                          kan ju ta sovmorgon i morgon om
 
                          jag vill.....tittar på våra pinsamma
 
                        kroppar på kanal 11.....ja herre min
 
                        Je...vad ska man säga....stackare....
 
                        i kväll handlar det om övervikt och
 
                        bråck.......känns bra att ha kommit en
 
                        bit på väg med vikten......tycker jag.....
 
                        Jag har fortfarande så jäklar ont i mina
 
                        smalben ....så ikväll blir det nog en värk-
 
                        tablett innan jag kryper under täcket.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0