Semlestubbe...........

 
               
                                God Kväll Alla Vänner........
 
                     I kväll skulle jag baka en semlestubbe
 
                     enligt GI......
 
 
 
 
                 
                            Jag gjorde egen mandelmassa ........
 
                            inte alls så söt som den köpa
 
                            mandelmassan.......................
 
 
 
 
                
                     Delade på stubben och krafsade ur
 
                    lite innandöme som jag blandade med
 
                    mandelmassan och la tillbaka i stubben...
 
 
 
 
 
                      Sedan spritsade jag grädde över och
 
                       la på locket.................
 
 
 
 
                          Så gott det var.....inte alls så söt.........
 
 
 
 
                       
                             Det blir nog en bit kvar till morgon-
 
                             kaffet..........
 
 
                            Nu blir det lite tv-tittande.......
 
                            Ha en bra kväll....................
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0