Natt och lågt blodsocker.....

 
 
             Onsdag Natt och så här
 
             ser jag nog ut...............
 
 
 
 
 
 
                         Jag vaknade strax efter 02 av att jag inte
 
                         mådde så bra..............jag var tvungen att
 
                         gå upp och ta ett blodsocker som visade
 
                         sig vara lågt....3,3.....då är jag skakis och
 
                         svettas floder.....usch.................
 
 
 
 
 
 
                             Då blir det 4-5 knäckemackor med mycket
 
                             kaviar på.....men då önskar jag att vi hade
 
                             juice hemma och bara kunna dricka ett glas
 
                             för det tar ju ett tag innan blodsockret stiger....
 
                             är fortfarande lite skakis men ska nu klockan
 
                             02.50 krypa ner i bingen och försöka sova
 
                             tills i morgon bitti........Ha det gott...........
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0