Måndag efter 5 veckor med GI.......

 
         
           God Förmiddag denna snöiga dag........
 
 
 
 
 
               Det är ju tur att jag är grå-
 
              hårig...annrs skulle jag nog
 
              bli det.....det här med ny dator
 
              är ju inte lätt....men skam den
 
             som ger sig.....det går ju bra
 
             när Goe är hemma och hjälper
 
             mig.....men nu är det måndag
 
            och han är i Västerås....men den
 
            gamla datorn står här brevid på
 
            köksoffan.....om det skiter sig med
 
            den nya......peppar peppar..håll
 
            tummarna ........
 
 
 
 
 
                 Måndag = Vägning.......
 
      I dag är det 5 veckor sedan vi började
 
      hålla igen på maten och äta GI........
 
     Att vi inte kommer att gå ner 14 kg
 
     på 8 veckor har vi ju förstått......det
 
     är ju på träningen som vi fuskar......
 
     I dag efter fem veckor har jag gått
 
     ner 8 kg ......och Goe har klämt 9 kg....
 
     och vi är helnöjda....så nu är det bara
 
     att hålla i för nu är det 5 veckor kvar
 
     tills vi åker på semester.......och då har
 
     vi förhoppningsvis gått ner några kilo till.....
 
 
 
 
 
     Håhå jaja.....får nog tänka om
 
     det där med träning......nu blir
 
     det frulle och en kopp kaffe......
 
      Ha en bra måndag............
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0