Kväll........

 
                 Kväll igen.....dagarna bara rinner iväg.......
 
 
                 Ludde promenad i halkan....satan i gatan
 
                 jag är så rädd att sätta mig på rumpan......
 
                 det är ju glashalt ute.....min fasa är att
 
                 åka till Canaria med ett paket gips om
 
                 en arm eller ett ben....så Goe får ta lång-
 
                 promenaderna.......svärmor kom på besök
 
                 i halkan...törs du gå ut sa jag......jo jag har
 
                ju rollatorn sa hon......hehe kanske skulle
 
                införskaffa mig en.............
 
 
 
 
 
               Ja då har vi gått ner 10 kilo var Goe
 
               och jag.......så i morgon ska jag baka
 
              en semlestubbe  ......så gott det ska bli.........
 
              vi tog en sväng och inhandlade alla
 
              ingredienserna i kväll.....nu väntar jag
 
             på Mandelmanns ....sedan sängen......
 
             Ha en bra kväll.................
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0