Knyppling.......

 
                    God kväll gott folk..........
 
          Ja då var jag hemma efter första knyppling
 
          kvällen.........jo det var roligt men också svårt
 
         jag fick börja med att läsa en sida i en bok....
 
         och jag läste nog sidan 3 gånger utan att
 
         fatta ett jota.......hur ska detta gå....................
 
 
 
 
                               Jag fick låna en dyna ....
 
 
 
                 Men ser ni...denna vackra spets har jag knypplat
 
                 i kväll.....hehe....kanske en decimeter...på 2.5 tim....
 
                men jag fick mycket hjälp och så har jag ju Anna....
 
                hon åker förbi här dagligen eftersom hon jobbar
 
               på Oxelgården....så henne tänker jag ta hjälp av......
 
               men jag tyckte det var roligt....så jag fortsätter
 
               nog ett par onsdags kvällar till........Nu blir det
 
              lite tv tittande innan sängen.....Ha det gott.......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0